webdesign webpromotie webontwerp innovaconcept

Hoe denkt u via uw website uw klanten beter te kunnen dienen?

Innovaconcept optimaliseert uw website  voor uw klanten met  extra klantenservice via 24 op 24uur beschikbare informatie. 
Hieronder vindt u een leidraad voor een website afgestemd op uw klanten. 
  • Inventarisatie van de wensen en behoeften van uw klanten(=informatiefase)
  • Uw klanten kunnen op elk uur van de dag antwoorden vinden op veel gestelde vragen met betrekking tot o.a  openingsuren, wegbeschrijving, uw product-en/of dienstenaanbod, prijzen,  handleidingen, productspecificaties... .
  • Via uw website kunnen uw klanten u om standaardinformatie verzoeken door middel van een elektronisch invulformulier.
  • U bent nu ook bereikbaar via elektronische post(E-mail) voor specifieke vragen van uw klanten zoals b.v.:  offerte-aanvragen, raadpleging van levertermijnen, afspraken omtrent uitvoering van werken of leveringen, aanvragen van interventies en referenties van reeds gerealiseerde projecten, ... . 
  • U kunt op elk uur van de dag uw klanten antwoorden via snelle en goedkope E-mail.
  • U verkrijgt via de elektronische invulformulieren, de E-mails  en de bezoekersstatistieken van uw website waardevolle informatie over de verlangens en behoeften van uw klanten.
  • Een goed ontworpen website brengt de informatie bij uw klant en betekent in vele gevallen een waardevol  aanvullend communicatiekanaal. 
Šinfo@innovaconcept.be    http://www.innovaconcept.be home